2 Ağustos 2014

SM'in Yeni Çaylagı: Red Velvet~


K-Popta olan miniminnacık geçmişimden dolayı hiçbir grubu çıkışından beri takip etme şansım olmadı. Çoğuna geç kaldım. Herkes fandomluğun gibini yaşarken ben daha isim öğrenmeye çalışıyordum. Ve SM'in bir grubunun çıkışını yakaladım çok şükür :D Grubumuzun ismi RED VELVET. Anlamı kıkırdamanıza sebep olabilir daha doğrusu gugıl amcaya yazınca çıkanlar güldürecektir sizi. Çünkü kırmızı kırmızı cupcakeler çıkıyor karşınıza. Ama değişecektir elbette. Red Velvet şuan SM'in en çaylak grubu konumunda bu durumda çaylak olan EXO sunbaeliğe yükselmiş oldu. Büyüdü kurtçuklarımız :)

Grubumuz çıkış yaptı yapmasına ama ağır eleştiri aldılar hoş seveni de pekçoktu. Eleştirilerin büyük yoğunluğu grubun f(x) ve Sulli ile ilgili durumu maskelemek için çıkış yaptığını düşündükleri için. En azından benim gördüklerim öyle. Gelelim çıkış şarkıları Happiness'e. Şarkı şimdiye kadar dinlediğim en renkli şarkılardan böyle bitmez tükenmez bir enerji aşılıyor size. Ritim tutuyorsunuz ister istemez. Kısacası ben beğendim. Ha fanı olur muyum? Sanmıyorum. Fanı olacak kadar bağlanmadım gruba. Ama çok güzelleri maşallah onlara :) EXO, SuJu'dan uzak izleyenlere yakın olsun :'')

Bu grup bir kez daha şirket gerçeğini tokat misali çarptı yüzümüze. Nice harika gruplar (örn. C-Clown) şirket yüzünden tanıtımı iyi yapılamadığı için hakettiği değeri göremiyor. Ha Red Velvet kötü dedim mi? Elbette hayır. Ama Şirketleri SM olmasaydı bu kadar rağbet görürler miydi? İşte orası bir muamma.

Grubun tanıtımını okuyabilirsiniz :)

Grup İsmi: Red Velvet
Çıkış Tarihi: 31 Temmuz 2014
Üye Sayısı: 4
Üyeler: Irene, Seul Gi, Wendy, Joy


IRENE
Sahne Adı: Irene(아이린)
Gerçek Adı: Bae Joo-hyun(배주현)
Doğum Tarihi: 29 Mart 1991
Yaş: 23
Burcu: Koç
Pozisyon: Lider

Açıkçası arkadaş ilk ilgimi çeken kızçe oldu. Böyle güzel bayağı pembiş saçlarıyla. Zaten grup teletabi misali. Renkleri ile ayrılıyorlar birbirinlerden. Maknae görünümlü lider bence^^


SEUL GI
Sahne Adı: Seulgi(슬기)
Gerçek Adı: Kang Seul-gi(강슬기)
Doğum Tarihi: 10 Şubat 1994
Yaş: 20
Burcu: Kova

Bu arkadaşa da klip boyunca bir türlü ısınamadım sebebi bilinmez. Bi elektrikleşemedik. Aslında ben nedense Seul Gi'nin lider olduğunu düşünmüştüm değilmiş. Şaşırtıcı.


Sahne Adı: Wendy(웬디)
Gerçek Adı: Son Seung-hwan(손승환)-Wendy Son(웬디 손)
Doğum Tarihi: 21 Şubat 1994
Doğum Yeri: Kanada(Yani Yarı Kanadalı Yarı Koreli)
Yaş:20
Burcu: Balık
Çaldığı Enstrümanlar: Piano, Gitar, Flüt, Saksafon

Ve işte benim kızım!! Irene'yle bakışsak da kalbimi bu kerata çaldı. Sesi, mimikleri, gülüşü falan sıcacık. Beğendim yani:)) Bıcır bıcır bişey. Sevdim kendisini ^^ Olur da belki fanları olursam Wendy'nin fangirl'ü olurum sanırım :D




JOY


Sahne Adı: Joy(조이)
Gerçek Adı: Park Soo-young(박수영)
Doğum Tarihi: 3 Eylül 1996
Yaş: 17
Burcu: Başak
Pozisyon: Maknae

Bu arkadaş da şepşeker ^^ Klipte sempatik davranışlarıyla tikatimi çekmedi değil. Maknae olur kendisi ki maknae sevimliliğine de sahip bence :)











GİFCİKLER^^

Bu da full enerjik MV'miz :) İyi dinlemeler ^^




>Grup hakkındaki bazı bilgiler Yeppudaa'dan alınmıştır.
>Gifler alıntıdır.

2 yorum:

  1. Tanıtım için teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :)) Beğendiyseniz ne mutlu bana ^^

      Sil

Yorumlarını merak edenler var :)

- Bir Küçük Şemsparecik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...