16 Ekim 2014

*Beklentiler ve Hedefler Mimi*





Kulağımda Indila, kucağımda bilgisayar, penceremde sokak lambasının cılız ışığı var. Sıcacık yatağımdan yazıyorum size pek sevgili Şemspareseverler. Bu sefer kelimelerimle kapınızı tıklatma sebebim bir mim. Kumkumul'um Ekmek Kırıntısı bana bir mim fırlatmış. ''Mimin konusu 2015 yılından beklentilerimizi ve gerçekleştirmek istediğimiz en az beş hedefimizi içeren bir liste hazırlamak.''mış. Kumkumul'uma teşekkür eder hunharca gülümserim :)

Gelelim mimimize.. Aslında gelecek planlaması yapmayı sevmeyen bir insanım. Kendimi bildim bileli hedef koymayı beceremem. Bir şeyi isterim, deli gibi isterim ama hedef koydum demem, diyemem Çok iddialı bir kelime değil mi? Yine de kendimi zorlayarak hedeflerimi, planlarımı yazacağım. Başlayalım!!





1. Şems silkin ve kendine gel!

Şu sıralar ne izlediğim bir dizim ne okuduğum bir kitap var. Tabiri caizse tembelliğin dibini ekmekle sıyırıyorum. Ama yavaştan yarım dizilerimi izleyecek, yarım kitaplarımı okuyacak, daha çok yazacak, daha çok zaman israfı yapmayacak bir insan olmayı planlıyorum. (yapamadı)
Şaka bir yana şu üşengeçliğim illet bir hastalık ve ben kendimi tedavi etmeye çalışayım diyorum. Yoksa üşengeçliğim organlarıma bulaşacak ve organlarım işlemeyi durduracak diye korkuyorum. Blogumun ismini 'Üşengenç' mi yapsam? Var mı öyle bi blog? Bazen yaşamaya bile üşeniyorum. Diyorum ki 'Beni bir köşeye atın, yemeğimi, suyumu verin yaşayayım' ama hayat 'Kalk da soğan doğra gerizekalı' diyen annenin acımasızlığına sahip sayın seyirciler. Ben de bu durumda kalkıp gözleri yansa da soğan doğrayacak masum ama salak olan kız oluyorum. Olay niye bu kadar dramatikleşti?

 O yüzden Şems, 2015'de silkin ve kendine gel!


2. Kilo ver!

Her genç kızın yaka silktiren problemlerindendir fazla kilolar net! Bazen kız gruplarının kliplerine göz atayım diyorum. İzlerken bunalıma giriyorum evet. Çünkü o yaratıkların bir gram bile fazlası yok. Bir gram bile!! Böyle bacakları heykeltıraştan çıkma, belleri çay bardağından bozma kızları gördükçe kendimi dolaba kilitleyip iskelete dönene kadar çıkmama planları yapıyorum. Tabii ki bu klipleri izlerken elimdeki mandalina göz kırpıyor bana. Çok masum bir meyve, canım benim.

Dışarıdan şişman kategorisinde görülmesem de kendimin istediği kiloda değilim. O yüzden sağlıklı diyet ve düzenli spor yaparak istediğim kiloya inmeyi planlıyorum. Benim gibi üşengeç ve yeme aşığı biri için fazla iddialı olsa da başarmak istiyorum. Bol acıkmayan mideler diliyorum kendime.

Not: Şuan karnım gurulduyor. Ve mutfak oturduğum yere çok yakın. Kıs kıs kıs kıs




3. Fotoğraf çek! Daha fazla fotoğraf çek!


Dünya, o kadar aldatıcı bir güzelliğe sahip ki! Güzel adı üstünde, güzele bakmak sevaptır. Bende 2015'te bakmak değil görmek istiyorum. Çoğumuz -bende dahil- bakan körlerdeniz. Görmeyi bilemeyenleriz. Oysa üstüne basıp geçtiğimiz çimenlerden bile öyle hayran olunası manzaralar elde ediliyor ki. Aslında 2015'ten bir Canon EOS 650D istiyorum ama noel baba(!) beni sevmiyor sanırım. Ne yapayım ben de 5 mplik telefon kameramla su gibi berrak gülümseyen çocuklar, boynu bükük papatyalar çekerim.



4. Denizi gör! Çek o maviliği ciğerinin en derinine kadar, sakla orada.

Deniz görmedim ben. Irmak, göl gördüm tamam ama deniz istiyorum ben deniz! Böyle mavisi bol olsun, tuz kokusu yaksın burnumu istiyorum. Denizi görmüşken Kız Kulesi'ne de selam vereyim, can dostumla martılara simit atayım istiyorum. Alayım maviliği karşıma saatlerce dalgaların hırçınlığını izleyeyim istiyorum. Attığım simit parçasını yemek için üç martı kavga etsin istiyorum.

Çok bir şey değil bir avuç mavilik istiyorum.




5. Ziyaret edilesi tüm dostları ziyaret et. Yüzlerine kocaman bir gülümseme yerleştir.!

Blog alemine katıldıktan sonra blog vesilesiyle tanıştığım bir çok güzel - gerçekten gönlü güzel- insan oldu. Ama maalesef ki hiçbiri ile aynı şehrin havasını solumuyoruz. Aynı gökyüzünün altındayız ama buluşup garsona 'Bir çikolatalı bir tane de çilekli süt lütfen' diyemiyoruz. Ya da simit yiyemiyoruz denize karşı.

Koskoca 365 güne sahip olan 2015 sana sesleniyorum, bana 'güzel gönüllerle' muhabbet etmem için 'biz'li günler verir misin?


Daha fazla yazarsam iyice doyumsuz olacak ve  'Uzay mekiğim olsun Allaaaaam' diyeceğim diye korkuyorum burada sonlandırayım. Ne dersiniz?

Nedense mimi yaparken fazlasıyla mutlu hissettim kendimi. Böyle inancım arttı. İnşallahlar sıraladım içimden. İnşallah diyelim o zaman hepimizin 'inşallah'ları için. Bu mükemmel mim için tekrar tekrar teşekkür ederim Kumkumul'umm. Çocuk ve kariyerden uzak bir mim oldu naabeeer :P

Ben de mimi Bir Fanboyun Günlüğü'ne, Renklitırtıl'a, Hayali'ye ve Uçay'a paslıyorum :) Kolaylar gelsin efenim.

Bir sonraki posta kadar gülücükler yüzünüzden daha da önemlisi gönlünüzden eksik olmasın. Sağlıcakla~~













20 yorum:

  1. Uzun zamandır mimlenmiyordum çok güzel bir mimmiş ama hedeflerimi belirlemem galiba biraz zaman alacak :D Mimlediğin için teşekkürler hedeflerimi belirller belirlemez yazacam mimi ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de biraz uğraştırdı ama kesinlikle terapi niteliğinde bir mim :) Cevaplarını bekliyorum ve rica ederim :^)

      Sil
  2. Ne kadar güzel bir mim olmuş ellerine sağlık :) İnşAllah tüm bu istediklerini 2015'te gerçekleştirirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, amiiin kendin gibi güzel dileklerin için :)

      Sil
  3. Kulağımda Indila bacının ismini hiç bilmediğim fakat çok çok beğendiğim müziği (Kumkumul suyunu çıkarana kadar dinlemeyi planlıyor) kucağımda bilgisayar, akşam üzeri, çoraplarımı giymediğim için üşüyerek yazıyorum pek değerli Şems'im.
    Demek tembelliğin dibini ekmekle sıyırıyorsun ahahaha bilgisayar ekranına şapşal şapşal gülümsedim. Şemsparesever olarak teşbihlerinin hastasıyım :):)
    Umarım o tembelliği üzerinden atabilirsin diyeceğim ama tembellik çok güzel bir şey şu ilk gifdeki karakterin rahatlığına bak yerim :):) İllede tembel olmak istemiyorum diyorsan, İnşallah o parantez içindeki olumsuzluk eki zamanla uçar gider :)
    Kilo vermek senin işin, bir gün (tabi üşenmezsen) kendine bir diyet programı hazırlarsın, o iki kilo seni bir daha görmemek üzere terk eder ve Girls Generation kızlarına dönersin :D (Amma uçtum:)))
    Demek fotoğraf çekmeye bayılıyorsun he ne tatlı bir hobin varmış :)
    İnşallah Canon'un hiç anlamadığım harflerden oluşan markalı profesyonel makinesini boynuna asmak nasip olur Şems'im, bir sürüüüü manzara fotoğrafları çekersin, Türkiye'ye kıyısı olan tüm denizleri çekersin, manzaranın önünde bol gülümsemeli kendini de çektirirsin dostlarına sonra sevimli sevimli albümler oluşturur çocuklarına gösterirsin İnşallah İnşaallah :):)
    Ben son fotoğrafa aşık oldum :) Nasıl da masum masum bakıyorlar bana öyle aaahhh aaahhhhhh :):)
    Beşinci madde nasip olacak mı acaba? acaba resimdeki gibi sevimli olmasa da karton sütlerimizi birlikte içebilecek miyiz?. Blog dostumla buluşuyorum falan hayatıma bir renk olurdu çok çok güzel olurdu :):)
    Sırasıyla tüm hayallerinin gerçek olması dileğiyle sağlıcakla kal Şems'im :)
    Güneş kadar gülümsüyorum kendine güneş kadar iyi bak :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yorumlarını okumaya bayılıyorum desem? :) Resmen defalarca okuyorum. Hastasıyız pek sevgili Kumkumul'umm :)) Ben de şuan kucağımda bilgisayar, kulağımda AkMu'dan Melted, sütlü kahverengi koltuğumdan yazıyorum sana Kumkumul'umm.
      Eğer ki tembellik kalıtsal bir hastalık değilse bu illetten kurtulmayı planlıyorum. Kilo olayıysa bugün kesin adımlarımı atmış bulunuyorum. Mesela şuan yemek yiyen arkadaşlarıma, burnuma vuran çay kokusuna tahammül ederek yazıyorum. Gazam mübarek olsun :)
      Ah Canon... Biliyorum neyle çektiğin değil neyi çektiğin önemli amma velakin nefs işte istiyor anacım. Ayrıca o güzel hayallerin şuan gözümün önünde canlandı çok yaşanılası manzaralar, sağolasın Kumkumul'um inşallahlarını gönlüme katık ettiğin için.
      İnşallah inşallah hayali bile bu kadar güzelken gerçekleşse tadından yenmezdi bence :) Çok çok amin diyorum ben de.
      Sen de Allah'a emanet ol Kumkumul'um, sağlıcakla, muhabbetle, mutlulukla kal~~
      Gözbebeğimin en dibine kadar gülümsüyorum sana ♥

      Sil
  4. mim için teşekkürler canım hedeflerin çok iyi umarım hedeflerine ulaşırsın :D bende yanıtladım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakıyoruuuum Tırtıl'ımm :) Umarıım ulaşırım ^^

      Sil
  5. bende okurken baya mutlu hissettim yazın için teşekkürler Şemspare

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim bu güzel yorum için :))

      Sil
  6. Güzel yazı. Daha okurken tebessüm ettim. Yazarken, hayal ederken daha güzel hissettirmiştir. :)
    Hakkımızda hayırlısı.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Evet evet kesinlikle yazarken çok iyi hissettiriyor :) Amiin hepimiz için hayırlısı olsun :))

      Sil
  7. Gec de olda gordum. Teşekkür ederim! *^^*
    Ahh ah. Ben fotoğraf cekmeyi cok severim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim hatam geç haber verdim, kusura bakma e mi :)
      Fotoğraf çekmek bende tutku bence yoksa bu kadar sevmem garip yani :))

      Sil
  8. Bu mime yorum yaptım diye hatırlıyorum ama gözükmüyor o.O Neyse efenim baya bir geç olsa da mim için teşekkür ederim :) Nasıl olsa vaktim var diye bu mimi cevaplamış ama paylaşmamıştım :) yakında paylaşacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana gelen tüm yorumları yayınlamıştım aslında, terslik oldu demek ki :) Merakla bekliyorum cevabını^^

      Sil
    2. Baya geç olsa da sonunda yayınladım :) http://ucayduygu.blogspot.com.tr/2014/12/mim-17-beklentiler-ve-hedefler.html

      Sil
    3. Gördüm, okudum, yorum yaptım bileee^^

      Sil
  9. Canim uzun zamandir senin yazilarin takip ediyorum.Ve hayranim sana inşallah hedeflerini gerceklestirirsin. Tam destek benden^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan öyle mutlu oldum ki, anlatamam, kocaman sırıttım teşekkür ederim :) Yazımı bir kez daha okudum sayenizde, inancım arttı. Ve farkettim ki bazı maddeleri yapabilmişim. Günüme çok iyi geldiniz çok teşekkürler ^^

      Sil

Yorumlarını merak edenler var :)

- Bir Küçük Şemsparecik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...