16 Haziran 2015

*Mim / Bir Silgim Olsa*



Ve Şems kızın başlattığı ilk mime el sallayın. Uzun zamandır benim başlattığım bir mim olsun istedim ama nasıl bir mim ile karşınıza çıksam bilemedim. Geçenlerde hobim olan kendi kendine konuşma seansımı gerçekleştirirken düşündüm ki bir silgim olsa -ama bu öyle bir silgi ki istemediğiniz özelliklerinizi silen- hangi sevmediğim yönümü silerdim benliğimden? Birkaç madde sıraladıktan sonra bunu sizlere de sormak istedim. Ve sonra über zeki Şems kız bunu mim haline getirmek istedi.

Kısaca mimimizin konusu 'Eğer bir silginiz olsaydı benliğinizden hangi sevmediğiniz yönünüzü silerdiniz?' Bunu bir içe dönüş olarak düşünün bence :)
5 tane madde sıralarsak bence gayet ideal olur. Fazlası kendini diri diri gömmeye girer, o kadar ileri gitmeye gerek yok bence :)  O zaman ben yavaştan başlayayım, ne dersiniz?

1. Üşengeçliğim'i silerdim.

Şaşırmadınız biliyorum. Üşengeçlik genlerime yerleşmiş diye kendimi teselli ediyorum ama kısa zamanda bu illetten kurtulmam gerekiyor. Gerçi eski halime göre daha az üşeniyorum ama bu hala üşendiğim gerçeğini değiştirmiyor. Velhasılı elime silgiyi aldığımda hunharca sileceğim ilk huyumdur bu, kayıtlara geçiniz..

2. İradesizliğim'i silerdim.

Evet itiraf ediyorum ben dana kadar bir iradesizim. Yani bilmiyorum sizde sistem nasıl ilerliyor ama ben 'Bugün az yiyeceğim.' dediğimde bir süre bu kararımı sürdürüyorum ama sonra bir kişi  'Yaa şu kadarcık şeyden ne olacak, ye gitsin.' dediği an 'Ay değil mi ya yiyeyim bence de.' moduna bağlıyorum. Bu halimden şikayetçiyim hakim bey.
Ya da bir hesabımı kapattığımda en ufak fırsatta geri dönüyorum, Canım Allah'ım bir tutam irade verebilir misin?

3. Hayır diyememe'mi silerdim.

Ve evet insanlara 'Hayır' diyebilmek konusunda tam bir beceriksizim. Sırf hayır diyemediğim için istemediğim çok yere gitmek zorunda kaldım, yapacak başka işlerim varken ertelemek zorunda kaldım. Şikayet etmiyorum pişmanlığım yok bu konuda ama insanlara isteğimi net bir şekilde belirtebilmeyi isterdim doğrusu. Ben daha çok 'Olur ben her türlü uyarım size.' modundayım. Bu huyumu da silivereyim şöyle.

4. Susma'mı silerdim. 

Söylemiş miydim çok güzel susarım ben. Hem bu kadar çok konuşup hem de bu kadar susmak bana özgüdür sanırım. Karşımdaki insan söyler, laf sokar, tabiri caizse bozar ben ne yaparım? Susarım. Tabii ki sonra aklımda tüm Testere senaryoları döner, ben o kişiyi kafamda defalarca tekmelerim, kafasını kuma sokarım ama bunlar hep kendi kendime yazdığım senaryolardan ibaret kalır. Bu özelliğimi de hunharca silmek istiyorum mesela.

5. Kararsızlığım'ı silerdim.

Şimdi bu kısım birazcık karışık. Alışverişdeki kararsızlığımdan bahsetmiyorum burada zira bir mağazadan beş dakikada kıyafet alıp çıkmışlığım çoktur. Bu kararsızlık olaylar ve kararlar açısından bir kararsızlık. Burada iradesizliğimde el atıyor işe zaten. Örneğin bana bir karar bırakıldığında bir sonuca varıyorum ama birisi bana kararı kötüleyecek bir kaç kelam etse diğer tarafa kayıyorum. Bu huyda delirtici seviyede rahatsız ediyor beni. Sil gitsin.

Bonus: Eli değmişken silgi  birazcık belimden, az biraz bacaklarımdan silse hiç fena olmayacak :P


Neden böyle bir özeleştiri yaptım bilmiyorum ama hiç sevmedim kendimi şuan.
Kendimizle yüzleşip, iç dökme, içe dönüş yapmaya sebep mimimiz  burada sona ermiştir Pek Sevgili Şemsseverler..

Şimdi gelelim kimlere pasladığıma;

Ekmek Kırıntısı'na yani Kumkumul'uma~~
Nabrut'a~
Büş'ün Düşü'ne~
D.S.K komşuma :)
Amigurumi Cenneti'ne~

Ve yeni tanıdığım Eskaymak'a pasladım gitti.

Kolay gelsin efenim her birinize, sizin silginiz neleri silecek merak içerisindeyim :)

12 yorum:

  1. Kendi kendimizi elestirmek haa aslinda sevdim konu basligini iyi dusunup cevap verecegim buna :) tesekkurler mim icin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kendimizi hunharca eleştirebileceğimiz bir mim yapmışım, beni gidi beni :)
      Merakla bekliyorum mimini ve asıl ben teşekkür ederimm ^^

      Sil
  2. hahah nottaki silgiyi sen icat et üşeneceğine :D
    3 ve 4'ü benden de silsinler ayrıca plizz lütfen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok o madde üzerinde titizlikle çalışıyorum efenim, benim silgim elimde o konuda!! :))
      5 maddeyi de silseler keşke benden :(

      Sil
  3. Ne kadanda zekice bir mim olmuş bu Şems'im. Çok sevdim çok çok sevdim :)
    "Issız bir adaya düşsen yananına alacağın üç şey ne olur?" klişesini bu mim vesilesiyle yıkmış oldun bir sürü bravolar sana :)

    Yaaa susuyor musun? Gıcık mısın sen he! keşke hakikaten bir silgim olsa da senin şu özelliğini siliversem. Girçiktin hiç sivmim :D Karşımdaki susup diyeceklerini içine attığında ben onun sustuklarını ölesiye merak ediyorum. Gözün sevim susma :D
    Kararsızlık, iradesizlik ve tabi ki üşengeçlik benim de silmek istediğim özelliklerimden Allah yardımcımız olsun :(
    Valla bir kez daha söylüyorum ciddili güzel bir mim olmuş klavyene sağlık. Allah'a emanet ol. Gülümsedim en kocamanından :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah teşekkür ederim kii ben sanaaaa :) Yeni bir klişe getirdim ortalığa desene, beni gidi beni :P

      Çok güzel susarım ama bu kasti yaptığım birşey değil, kitleniyorum. Enseme vur ekmeğimi al 'Dur avcumda kırıntı kaldı sana vereyim.' derim o esnada o kadar vahim durumum.
      Yeni yeni gelişmeler kat ettim ama hala iç açıcı görünmüyor vaziyetim :)
      Valla ben de samimi söylüyorum senin yorumlarını yerim :')
      Allah'a emanet ol sen de Kumkumul'umm ben de kucak kucak gülümsüyorumm ♥

      Sil
  4. Bende bende demekten helak oldum hehe Aslında sen kendininkini yaparken benim mimi de aradan çıkartıvermişsin komşu :DD

    Yinede yapacağım öz eleştiri yapmayı seviyorum çünkü :D İnşAllah kendimi fazla kaptırmam da on on beş madde yazmam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha genellikle bu soruyu yönelttiğim insanlar da benimle ortak cevaplar veriyorlar, kimse memnun değil anacım kendinden :)
      Mimini okumaya gidiyorum şimdi komşumm, ellerine sağlık :'))

      Sil
  5. gerçekten düzeltebilecek özellikler bunlar bir de öyle düşün.. ya sonsuza ek senle kalsalardı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzeltmek için çabalıyorum :'))

      Sil
  6. aa senin hiç mi iyi özelliğin yok mübarek :)
    özlemişim.
    olduğun gibi kal bence ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha bu mim kendini eleştirme mimi, bir de övme mimi yapayım :P
      Ben de özlemişim valla, ve ben seni 'Ben Küçükken' miminde mimlemiştim .*
      Teşekkür edeyim ben o zamaan ♥

      Sil

Yorumlarını merak edenler var :)

- Bir Küçük Şemsparecik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...