7 Haziran 2015

Mini Dizi Tadında Klipler #Part 1

Sizin kişisel hobileriniz arasında yer alır mı bilmiyorum ama ben son bir yıldır saatlerce klip izleme gibi bir hobi edindim kendime. Hatta bu huy hobi sayılır mı onu bile bilmiyorum. Önce internetteki işlerimi halledeyim diye bir klip açıyorum sonra bi bakmışım onlarca klip izlemişim.

Bu huyu edinmemin en büyük sebebi şüphesiz ki K-Pop'ın kısa film, mini dizi tadındaki klipleri. Efenim adamlar öyle klipler yapıyorlar ki hiç abartmadan söylüyorum içim cız ediyor, yanağımdan bir damla yuvarlanıyor aşağılara doğru. MV yani klip yapma işinde oldukça iyiler hakkını yemeyelim şimdi hiçbirinin. 

Hatta Youtube'daki yürek dağlayan Türk şarkılarına bakarsanız bazı Kore dizileri ya da klipleri kullanılmış şarkı için. Mesela şuradaki. -Hatta klibe bakınırken böyle onlarca klip keşfettim şimdi onları izliyorum :P-  Bu şarkıyı nereden buldun Şems demeyin sakın, çocukken bu şarkıya maruz kalmayan bir 90'lı nesil bilmem :)

 İşte bu Şems kız da düşündü taşındı ki bunları bir postta toplayayım. Açıkçası bazen dizi izlemeye tercih ediyorum klipleri. Bazılarında olay örgüsü olmasa bile izliyorum. Böyle de amaçsızım.

O zaman mini dizi tadındaki kliplerle başbaşa bırakıyorum sizleri. 




Hayır ağlamıyorum, gözüme Xiumin kaçtı. Bu klibi EXO-L'liğimin başlarında izlemiştim, hala izledikçe içim burulur. Klipteki sincapın tatlığını geçiyorum, şarkı da çok güzeldir. Sakin ve dingin..



Bu MV son izlediklerimden olsa da en çok etkilendiğim MV'lerdendir. The ARK yeni çıkış yapsa da bence fazlaca sağlam geliyorlar. MV Sewol feribot kazasının anısına yapılmış. Çok ince, çok hüzünlü, çok bağra basılası bir şarkıdır benim için The Light. İzleyin, izlettirin. Hayır tabii ki de ağlamadım, ne münasebet!



Hayır tabii ki de EXO-L olduğum için değil tüm bunlar. Şaka bir yana gerçekten K.Will çoğu şarkısında kendini göstermez, MV'leri ise dizimsidir. Bu klip içimi dağlayanlar arasında değil ama izlerken sırıtmak garanti.





Bir K.Will klibi daha. Bu klipteki yüzleri K-Drama izleyenler bilir fazlasıyla tanıdıklar. İkinci adam rolündeki evladıma az üzülmemiştim klibi izlerken. Hayır adamlar öyle bir yapıyorlar ki al içeceğini mısırını izle. İzleyin anacım sizde.



C-Clown... Bu konuda fazlasıyla dolu ve fazlasıyla dertliyim o yüzden şirkete nefret pöykürme kısmını atlayarak klibin güzelliğine geliyorum. C-Clown'ı ilk sevdiğim kliptir kendileri. Değerleri bilinmiyor diye böğüreceğim az kaldı. Klipte Jun arkadaşının sevgilisine aşık adamı canlandırır. Kusura bakma Jun ama cidden salaklık ettin demek isterdim ama kıyamıyorum. İzleyin siz de hak vereceksiniz bana. 






Bu da şirinler kategorisine dahil edilenlerden. Öğretmenine aşık olan bir öğrenciyi işliyor. Klipteki kızımız Girl's Day'den Hyeri. Ben izlerken çok eğleniyorum böylesi klipleri, bilin istedim :)


Part bir burada bitmiştir Pek Sevgili Şemsseverler. Böyle klipler keşfettikçe, beğendikçe, izledikçe sizinle paylaşmaya devam edeceğim elbette! 

Bir sonraki posta kadar sağlıcakla kalınız efenim~~ The Light'ı çok izlemeyin yan etkisi gözyaşı :'(


6 yorum:

  1. Ben öyle oturup klip izlemiyorumda .Bir bakınca takılıp kalıyorum kliplerin öyle bir etkisi mi var ne insanı içine çekiyor.Kore kliplerinin takıldıklarımın çoğunu ben bir filmden veya diziden alıntı sanıp acaba hangi dizi diye araştırma yapmışlığım var.Yani şaşıyorum bu insanlar bu kadar senaryoyu nasıl yazabiliyorlar.5 dakikalık kliplere bile çok etkileyici senaryolar yazıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha aynen ben de ilk izlemeye başladığımda dedim ki diziden alıntıdır herhalde. Sonra sadece klip için böyle kurgular yaptıklarını öğrendim yavaş yavaş. Adamlar işi biliyorlar azizim ^^

      Sil
  2. İkinci mv aldı götürdü beni. Ölüm var ölüm! Unutuyoruz hep :(

    Hyeri kızımızın bu şarkısı çıkınca dinleyip üstün körü bir bakmıştım ama bayıldım şu an. Karaktere hak vermek lazım benim öyle öğretmenim olsa bakmalara doyamam. İyi ki yok :)
    İlkine değinmeye gerek yok benim de favorilerimden, izninle şuminciği kolundan ısıracağım :)
    Bende Youtube'ye girdim mi bir daha çıkamıyorum izledikçe izleyecek daha güzel şeyler tavsiye edip duruyor. (Bunlar hep amerikanın oyunu) :D

    Bir Şemssever olarak devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah The Light... Günlerdir tekrar tekrar izliyorum, dinliyorum gram bıkmam. Gerek mesaj, gerek sözler, gerek kurgu.. Çok seviyorum yahu!
      Hyeri'li klip şapşik olanlardan, ben içim burkula burkula izlediklerimi daha çok seviyorum sanırım az mazoşistlik var :D
      Şumin... Konuşamıyciiim sanırım. :)
      Kesinlikle ben şu öneri, otomatik oynat, mix olaylarının Amerikasyon oyunlardan olduğunu düşünüyorum senin gibi :D

      Şemssever demiş ya, ne tarafa yiyeyim seni ben? ♥

      Sil
  3. İlk kez izledim ayrintili klip guzellermis :) diger yaxilarini beklemefeyim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeller gerçekten, ve teşekkür ederim, inşallah yazacağım^^ :)

      Sil

Yorumlarını merak edenler var :)

- Bir Küçük Şemsparecik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...