12 Haziran 2015

The ARK - Grup Tanıtımı



Gün geçmiyor ki Youtube'da dolanırken bir şarkıyı sevip canını çıkarana kadar dinledikten sonra grubu araştırmayayım. Yine Youtube'da aylak aylak gezmekte idim ve Mini Dizi Tadında Klipler postumda da paylaştığım The Ark grubunun The Light şarkısına denk geldim. O sırada evimden uzakta oluşumdan mıdır, annemi özlediğimden midir bilmem haddinden fazla etkilendim klipten. Şarkının melodisi de cabası. Yaklaşık 3 hafta kadar önce şarkıyla ve dolayısıyla grupla tanıştım.

Aslında grubun dans coverlarını yaptığı birkaç videoya denk gelmiştim ama çok da derine inmemiştim. Efenim şarkıdan bu kadar etkilendiğimden ötürü grubu araştırmaya başladım. Ve galiba ilk kez bir kız grubuna bu derece ısındım. Gerek tarzları gerek duruşları gerek yetenekleri beni fazlasıyla cezbetti.

 Hep derim 'Kız gruplarına fan olamıyorum ben.' diye. Büyük konuşmayacaksınız anacım. Fanları olacak kadar ileri gitmedim belki ama şuan sektörde kendime yakın hissettiğim kız gruplarında ilk üçe girdi kızlar.

K-Pop'ı bilen bilir sektöre tutunmak için şuan adı konuşulan çoğu grup seksi konsepti benimsemiş durumda. MV'leri izlediğinizde bacaklar, afedersiniz kalçalar fazlasıyla ön planda. Bu durum beni daima rahatsız eder. Vücudun şarkının önüne geçmesinden hoşlanmıyorum. Çoğu şarkıyı beğenerek dinlesem de klibi izlememeye özen gösteriyorum. Ama The Ark'da böyle bir konsept görmedim ben, tarzları daha çok maskülene yakın ve ben bu duruma ba-yıl-dım! Yani kıyafetleri, dansları fazlasıyla bana hitap ediyor.


Velhasıl kelam kızların tarzları, tavırları, kıyafetleri, alçakgönüllülükleri, yeteneklerinin sağlamlıkları beni fazlasıyla ama fazlasıyla etkiledi. Her zamanki gibi sizinle de paylaşmak istedim~ Önce The Light klibini paylaşıp sonra da üyelerin tanıtımıyla devam edelim o zaman?




Kızların çıkış parçası The Light. Tek şarkı ile çıkış yapmışlar yani single çıkarmışlar. Klibi izlediniz mi bilmiyorum ama şimdiye kadar izlediğim en sağlam kliplerdendi benim için. Yani fazlasıyla ama fazlasıyla dokundu klip ve arkada çalan melodi.

 Şarkıya gelirsek Hip Hop tarzda tanıtılan The Ark'a göre daha ılımlı bir şarkı. Yani Hip Hop tarzını göremiyorsunuz şarkıda ama şirket yaptığı açıklamada bir sonraki comebackte kızların asıl tarzlarını görebileceğimizi söylüyor. Hip Hop olmasa da bağımlılık yapan bir melodisi var, mesela ben defalarca dinlememe rağmen hala bıkmadım, bu cidden şaşırtıcı bir durum :) 


Vee şimdi de üye tanıtımlarına geçelim.

Kızımızın adı Jeon Min-Ju. Sahne ismi ise Minju. Kendisi ana vokal ve liderdir. Grubu ilk tanımaya başladığımda bana en yakın gelen üye Minju'ydu. Gerçi hala çok sevdiğim bir kızımızdır kendisi. 8 Eylül 1994 doğumlu, grubun en büyük üyesidir. 8 yıllık bir stajyerlik süresi var kızımızın. Günlük yaşantılarıyla ilgili videoları da izlediğimizde görüyoruz ki sorumlulukları da lider olarak üstlenmiş.  Dans ederken kaplan kesilse de normal yaşantısında kedidir o kedi :)

*******************************************************




Ve Yuna!! İsmi Yuna Kim sahne adıyla aynı isimde kızımız. Pozisyonu rapper ama gayet güzel bir vokal sesine sahip arkadaş. Grubun tümünün dans yeteneklerinden bahsetmiyorum bile. 27 Ağustos 1994 doğumlu bu kızımız da. Dans ederken, rap yaparken sert durduğuna bakmayın içinde bir şebek yatıyor kendisinin. İngilizceyi fazla - cidden fazla- akıcı konuşuyor. Amerikada bir süre eğitim aldığı için İngilizcesi fazlaca akıcı, yani ben öyle tahmin ediyorum :) 2 buçuk yıllık bir stajyerlik süresi var Yuna'nın da. Ve Yuna eskiden bir YG stajyeri imiş. Yani YG şirketinde stajyerlik yaparken anlaşmasını bitirip bir süre sonra The ARK ile çıkış yapmış. Zaten tarzı da 'bence' YG tarzındaydı, şaşırmadım . Minju tam bir lider profiline sahip evet ama ben Yuna'da daha çok lider potansiyeli görüyorum nedendir bilinmez. Velhasılı, bu kızı seviyorum!

******************************************************


Yujin!!Gerçek adı Jung Yu-Jin. Sahne adıyla aynı ismi kullnıyor o da. Grubumuzun ana vokalisti, paspamuk bir sese sahip. Çok minik, küçücük birşey. BTS'in Boy In Luv şarkısına yaptıkları coverla Yujin'in sesine fazlasıyla hayran kalmıştım. 6 Eylül 1996 doğumlu, birazcık minikler kabul. Yedi aylık bir stajyerlik geçmişi var Yujin'in de. Sessiz, sakin bir üye gözlemlediğim kadarıyla. Şuradaki performansıyla da benden alkışı almıştır. Yujin jjang! 


***************************************************



Halla!! Gerçek ismi Lee Han Ra olan kızımız grubun yüzü ve vokalidir. Aslında rapi de gayet güzel dansına laf yoktur. Burdan çok övüyorum gibi gelebilir size ama sürekli kadınsı dans hareketleri görmekten bıkan bir Şems için bu kızlar hazine değerindedir. The Light klibinde oynayan üye de Halla'nın ta kendisidir. 20 Mart 1998 doğumludur. Bir buçuk yıl staj yapmıştır. Güzeldir, sevimlidir bence grubu en çok benimseyen üyedir. Çok samimi bir şekilde söylüyorum sahtelik akan şu sektörde şu konseptiniz ile inşallah çok güzel yerlere gelirsiniz kızlarım! 


******************************************************




Ve Jane! Grubun en küçük üyesi. Cheon Jae In isimli kızımız Jane sahne ismini kullanıyor. Rapçi diye anılsa da vokali iyidir. Zaten grupta pozisyonları belirlemek biraz zor çünkü hepsi de kendini her alanda yetiştirmiş. 23 Kasım 1999 doğumlu Jane. Daha minicik yani. Hatta promosyonları için showlara provaya okul forması ile geldiğini biliyorum. Bu kadar küçükken böylesi sorumlulukların altına girmeleri hoşuma gitmese de Kore'de olay biraz da böyle işliyor. Tercih meselesi diyelim. Jane tam bir çikolata hastası bunu söylemekten hiç çekinmiyor sıpa. Halla gibi bir buçuk yıllık bir staj süresinden geçmiş Jane de.  Fanmeetinglerde fanlarına en çok gülümseyen kız ödülünü aldı benden Jane. Milletçe alkışlıyoruz :)


Veee üye tanıtımlarının sonuna geldik. Bu arada grubumuzun şirketi K Music Entertainment (KeyEast). Umarım kızlar şirket mağduru olmaz ve hakettiği değeri alırlar. Fighting The ARK! 

Şimdi paylaşacağım videolar da diğer erkek grupların şarkılarına yaptıkları dans coverları. Kızların paçalarından yetenek akıyor azizim :P 





BTS - Boy In Love / The Ark Cover




Bu da Boy In Luv'u kızların yeniden düzenlemesi ile ortaya çıkmış. Fazlaca farklı ve hoş olmuş. Ben beğendim açıkçası.




Ve bu da EXO- Call Me Baby. Kızlar dikkat ederseniz daha çok BTS ve EXO'nun danslarına cover yapmışlar. Tüm coverları paylaşmayacağım burada ama Growl, MAMA ve Overdose'a da cover yapmışlar. Ve gerçekten fazlasıyla iyi olmuş. Yetenekli olduklarını bir şekilde belli ediyorlar ve çalışıp çabaladıklarını net bir şekilde görebiliyorsunuz.

The ARK yolunuz açık olsun!

Bilgiler için Yeppudaa'dan yararlandım. ve The Ark'ın güncel çeviri ve haberlerine The ARK TURKEY sayfasından ulaşabilirsiniz~~

Bir sonraki posta kadar sağlıcakla kalın Şemsseverler ^^



6 yorum:

  1. The Ark... Benimkiler ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Saydam.. Çok fena tutuldum ben ♥

      Sil
  2. Kesinlikle katiliyorum! Seslerin, parcalarin ve performanslarin; guzelligin, daha cekici olma cabalarin arkasinda kaldigi muzik sektorunde boyle bir rubun oldugunnu bilmek beni cok mutlu etti. Bende senin gibi hicbir kiz gruba bagli olamasam da sanirim artik bir The Ark hayrani oldum :) Faydali bir yaziydi, tesekkurler Sems.. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Evet gerçekten sektördeki çoğu girlbandler vücudu, görselliği müziğin önünde tutup, kendilerinin cinsel obje olarak kullanılmasına izin veriyorlar. Elbette hepsi değil ama artık böyle gruplar çok göze çarpıyor. The ARK başka gerçekten umarım çizgilerini bozmadan ilerleyebilir kızlarımız :')

      Teşekkür ederimm~~

      Sil
  3. Bu kızların coverlarını çok izlemişliğim var ellerine sağlık benden önce davranmışsın tanıtım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyiler değil mi? Az kaldı Ağustosa az kaldı, çok heyecanlıyım ^^

      Bu arada ben seni mimlemiştim, görmedin sanırım :'))

      Sil

Yorumlarını merak edenler var :)

- Bir Küçük Şemsparecik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...